onsdag 2 september 2009

Träning är bäst!


För Bianca är träning det bäta som finns, hon blir så glad när vi tar fram hennes lilla ``godispåse`` imorgon är det sista gången för valpkursen så att Bianca har nu gått ``lydand 1``

tills imorgon har vi fått i läxa att vi ska lära våra hundar en cirkus konst och jag ska visa snurra och sen får jag träna nått med henne när jag kommer hem från skolan imorgon, men jag tror inte att hon hinner lärra sig når på en dag men vi får se!Idag var Bianca med när jag red, och hon är inte ett dugg rädd för hästar villket jag tycker är jätte bra för då kan hon vara med och när jag rider tar mamma en promenad i skogen där jag rider.Det finns bara ett problem när Bianca är själv och det är att hon sysselsätter sig själv, när hon är ensam hemma och det är väll bra men som idag hade hon förstört en bok när jag kom hem från skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar