fredag 4 september 2009

Helg!


Äntligen är det helg, nu i helgen fyller jag år och då ska vi äta tårta mm vad gått det ska bli jag längtar tills på söndag.Vi hade ju läxa till valpkursen att man skulle lära sin hund en cirkus konst, och det fick alla visa när den kom till valpkursen igår, och när det var Biancas tur så ville hon absolut inte snurra hon skulle leka med andra hundar och hoppa på mig av glädje att vi var där m.m men det är väll inte så konstigt när det är 7 hundar runt omkring.Just nu tränar vi på' ``ligg kvar´´ och jag kan backa några steg från Bianca när hon ligger ner, och det tycker jag är jättebra, Och sen så tränar vi på att Bianca ska bli lite bättre när jag ställer henne, för att hon vill gärna bitas och så gillar hon inte att jag håller i hennes huvud så att det får vi träna mer på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar