onsdag 26 augusti 2009

Lek och träning

Igår var vi på valp kurs, och vi jobbade då med ögonkontakt villkwt gick riktigt bra men Bianca kunde redan det innan valpkursen började så att hon hade lite försprång där men då fick vi en liten svårare övning, jag skulle ha godis bakom ryggen fst Bianca skulle se mig i ögonen jallafall hon sprang inte runt för att ra godis ur min hand bakom ryggen en ända gång! bra jobbat Bianca.Sen jobbade vi med ``stanna`` villket går sådär men vi övar.Och jag är fortfarande lite sjuk så jag är hemma från skolan idag men jag tränade lite med Bianca, så att nu kan hon ``varsegod`` vi tränade så här: först kastade jag iväg hennes favo leksak och sen så sa jag sitt till henne och sen så släppte jag henne och sa varsegod och då sprang hon till sin leksak så att nu kan hon varsegod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar