onsdag 5 augusti 2009

Jättefint väder!...

Idag har det varit jättefint väder, så vi passade på att ta en promenad tidigt vi halv tio på morgonen och sen när vi kom hem så åt jag frukost och Bianca åt före vi gick ut .
Sen åkte jag till en kompis vi 12.30, och Bianca var med och lämnade mig hos min kommpis och på vägen hem så stannade tydligen mamma och Bianca på djuaffären för att Biancas mat var slut sen har nog Bianca sovit väldigt mycket idag för det har varit så varmt och nu kom jag hem för en stund sen och gick ut och lekte med Bianca på framsidan och snart ska mamma gå ut med henne på långpromenad.Bianca och jag har även tränat på att hon ska sätta sig ner innan vi går över en bilväg och när en cycklist kommer.Och idag ska vi annmäla oss till en valpkurs här i närheten.
Hoppas det fortsätter att vara strålande väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar