söndag 25 oktober 2009

HP och BIR!!!







Jag är så glad, bianca och jag lyckades få placeringarna HPoch BIR idag när vi var på utställning i köping, när vi skulle springa första varvet så var jag nervös så att jag skakade, men det gick bra så jag är nöjd.Och när jag skulle springa på em så var jag lungn, efftersom jag hade gjort det en gång och sett att det gått bra, men inte visste vi att dem gick direkt till BIS ronden, men när vi såg att alla började ställa upp i ringen så stressade vi upp ur stolarna och snabbt tog ur Bianca ur buren, och stackarn låg och sov, men det gick bra jag fick stå bakom en jakt-springer.



(fler bilder kommer, tog bilderna i ringen med en annan kamera)






Domarens kritik: 7 mån tikvalp feminint huvud o uttryck, bra hals, rygg och kors,väl utvecklad bröstkorg med förbröst passande vinklar bak. Härlig päls o färg rör sig bra med härlig drive.hunden har en jätteduktig handler som visar hunden från sin bästa sida.



Domare:Linda Stääv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar