lördag 24 oktober 2009

Förberedelser...







Tidigt imorgon så åker vi till köping, för att vara med i våran första utställning. vi var ju iväg till Mia i onsdag och Bianca blev värkligen superfin, ´hon ser ut som en miniatyr av coco fast hon är svart-vit. Ja... tillbaks till utställningen, Bianca och jag har tränat som små galningar den senaste veckan, jag har tagit henne till nya miljöer där jag har sprungit med henne och där jag har ställt henne, jag ha även tränat på att det kan finnas godsaker runt omkring henne, så jag la fram en matskål med några köttbullar i när vi sprang, och i början så ville hon fram till matskålen men nu går det hur bra som helst, jag har även tränat framför spegeln, allt för att Bianca ska vara så duktg som möjligt på utställningen imorgon! Jag ville bara visa den bilden där jag tycker ser så söt u, när hon är helt utmattad efter en skogspromenad och hon har somnat i mitt knä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar